ikLaN nuFFnaNg

geNg bLoggeR (",)

1 August 2012

saya daH (",) saPe LaGi yaNg daH

cewaHhh macam ayaT nak daFtaR menguNdi jeRkaN...sebeNaRnya cuti xbaNyak pun yaNg tinGGaL taPi biLa meMandaNgkaN majoRiti kaT opis Ni amik cuti semiNggu xkaN kiTa nak dok soRaNg2 jeR kaT opis kaN mesTiLa tersaNgaTLa xbezzzzNya seBaB xdeR geNg nak gosiP2..pokiNg2..chatTiNg2 kaN...seTelaH 7 aRi 7 MalaM berFikiR dengaN rasMinya nak aMbiL cuTi Raya 3 haRi La deNgaN pakej daPaT bercuTi seMiNggu kaT aLor staq ngaN poRt dicksoN....sukeeee..sukeee,...sukeee....


2 comments:

Qaseh Ziera said...

saya pon dah...hik..hik...

a.d.a.M.i.a said...

kak ziera mesti cuti lagi lama ni kan (",)