ikLaN nuFFnaNg

geNg bLoggeR (",)

19 October 2011

seTiaP PeRteMuaN pasTi ada peRpisaHaN =(

baRu nak mula tuLis taPi aiR maTa daH beRgenaNg kaT keLopak mata nie..caMna nakciteR kaLo daH emo camNi..HuHuHu sediH tau (saMbiL dok laPkaN aiR Mata ngaN aiR hiduNg yaNg laju ja meLeleH xNak beReNti Ni)...
 
uNtuk peNgetahuaN suMe tiNggaL 5 aRi jeR Lagi (pas daH toLak cuTi uMuM, saBtu daN aHad) mak yaH jaga adaM...pasNi mak yaH daH nak piNdaH baLik MeLaka...mak yaH daH xleH dok kuarteRs lagi sebab husbaNd mak yaH daH keMbali ke Rahmatullah (Al-Fatihah)..jadi mak yaH, kak LoNg, kak NgaH ngaN aBaNg aMiR teRpaksaLa beRpiNdah baLik MeLaka...waLaupuN mak yaH tu cuMa peNgasuH adaM taPi mumMy daH aNgaP mak yaH macaM akak muMmy seNdiRi biLa deNgaR jeR mak yaH nak pindaH muLaLa maTa Nie macaM aiR teRjuN jeR meleleH2 kaT uMaH taim dok soRaNg2 saMbiL tengok muka adaM lagiLa laju aiR maTa meleleH sediH woooo bukaN nak waT dRama saMaRiNda taU...
 
penaH muMmy cakaP kaT mak yaH.."akak dok uMaH nuRuL jeRla umaH nuruL kaN ada biLik lagi" taPi mak yaH cuMa seNyuM...adaM puLak daH makiN raPaT dengaN mak yaH yeRLa kaN mak yaH jaga adam daRi adaM uMo 3 buLaN Lagi (adaM pujukLa mak miNta mak deNgaN abaNg aMiR dok uMah kita)..pasNi mesTi mumMy ngaN adaM akaN selaLu tRiNgaT daN riNdu kaT mak yaH...mak yaH ni baik, peNyayaNg daN peNyabaR saNgaT oRaNgnya..MaNa muNgkiN muMmy daPat caRi peNgaNti macaM mak yaH kaLau adapuN xkaN saMa macaM mak yaH uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sediHLa daH xleH nak tuLis lagi daH

nie La mak yaH adaM meRaNgkaP akaK kesayaNgaN muMmy waLaupuN bukaN akak kaNduNg muMmy

teRiMa kasih akak sebaB toLoNg jagakaN adaM macaM aNak akak seNdiRi

adaM akaN meRiNdui mak, kak LoNg daN kak NgaH

kak loNg, mak ngaN aBaNg aMiR jaNgaN luPakaN adaM yeR

3 comments:

Qaseh Ziera said...

sedih lah nurul.....c hadif pon duduk ngan kak yah sejak hadif 2 bln sampai hadif umur 3 tahun.....kak yah memang baik....

a.d.a.M.i.a said...

tu la kan kak ziRa..kak yaH jaga aNak2 kita macaM aNak dia..hadiF lagi la Lama dok ngaN kak yaH lagiLa teRasa keHilaNgaN..hadiF dok taNya pasaL kak yaH x?

Qaseh Ziera said...

tanya gak...kadang2 c hadif ajak dtg rumah kak yah....