ikLaN nuFFnaNg

geNg bLoggeR (",)

5 April 2012

adaM daH 1 taHuN 2 buLaN

sekaRaNg nie adaM daH teReR beRjalaN bukaN beRjaLaN lagi daH kadaNg2 teNgok macaM beRlaRi puN ada sebaB dia iNgat oraNg nak tiNggaLkan dia koT pasTu xbagi oRaNg pegaNg taNgaN dia pLak Tu...makiN lasak...makiN kuaT meNgamuk (kaLo ada meNda yaNg xkeNa muLaLa ngaMuk)...daH xNak makaN bz maiN jeR...paNtaNg teNgok oRaNg keLuaR uMaH nak ikuT jer..daH paNdai seBuT bebeRaPa peRkataaN suka beTuL biLa deNgaR dia cakaP caMtu...








1 comment:

Sue_Echan said...

ala2...da besa da die...da bole mintak adik lagi ni.. hehe...